Super snel geleverd en zeer goed met liefde verzorgd! Mooi spul. Dank je wel Inge! En ik raad je op zeker aan! Tot de volgende maal! Gr kaya de Ruiter
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kaya de Ruiter
- Melinda
Goede prijs- kwaliteit verhouding. Zeer goed verpakt, snelle verzending, leuke attentie en zeer goede service!
Hoe zou je Stenen Heksje beoordelen?
- Viola Leeuwenburgh
Mooie spullen
- Simoon
Dankjewel Inge zo blij met mijn kralen en Dankjewel voor de ontzettende lieve extraatjes ❤
- Danielle Kroese
Snelle levering, goed ingepakt
- Anita
Artikelen voldeden volledig aan de beschrijving. Prima service. Tevreden.