Super leuke schoentjes! Ben er zo verliefd op 😍 Super lief ingepakt met een lief kaartje en een lekker chocolaatje erbij, super bedankt!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nancy Capel
- Yvonne van Eeuwijk
super snelle levering prachtig ingepakt met een lief kaartje erbij
Hoe zou je Kidsenmeer.nl beoordelen?
- bert cornelissen
Prima levering
- Mirjam Breider
Goede service, heel vriendelijk!
- Sylvia
Wat een fijn contact met Manon en een goede service. De bestelling kwam leuk ingepakt binnen met een kleine zoete attentie erbij, het zijn de kleine dingen die ik zo kan waarderen. Bedankt Manon!
- Slager
Zoals verwacht! Snel verzonden en leuk verpakt!