Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2025 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
MijnBadkamerSpiegel heeft 120 5 ster reviews 120
MijnBadkamerSpiegel heeft 22 4 ster reviews 22
MijnBadkamerSpiegel heeft 4 3 ster reviews 4
MijnBadkamerSpiegel heeft 2 2 ster reviews 2
MijnBadkamerSpiegel heeft 13 1 ster reviews 13

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Monique Pannekeet

    Prima service snel en goed

  2. Marja

    Mooie spiegel, goede kwaliteit, snelle levering binnen 2 dagen in huis.

  3. Hoe zou je MijnBadkamerSpiegel beoordelen?

  4. Eric

    Spiegel besteld met een levertijd van 1-3 werkdagen. Na drie dagen nog geen mail ontvangen dat de spiegel verstuurd is. Mail verstuurd om te vragen wat de status is. Duurde twee dagen voor een reactie. De spiegel kwam na 6 dagen binnen. Goed product, ben er tevreden mee. De verwachte levertijd en communicatie kan wel verbeterd worden.

  5. Marloes

    Mooie spiegel voor een goede prijs. Hadden perongeluk 2 spiegels besteld, met een mailtje snel opgelost.

  6. Niels

    Op 1 december een bestelling geplaatst en direct betaald met iDeal. Vandaag 3 januari nog altijd niets ontvangen. 1 maand later! Meerdere keren kenbaar gemaakt per mail dat de levering met GLS niet goed verloopt. (Het afleveradres is een winkel in een winkelgebied) GLS komt hier dagelijks tijdens winkeltijden maar de levering van Mijnbadkamerspiegel.nl is 2 keer 's avonds aangeboden, waarschijnlijk door een separate GLS bezorger. (De bezorging is vanuit Duitsland) Het frustrerende is dat er niet pro actief wordt gewerkt aan een oplossing, maar ik elke keer zelf opnieuw contact op moet nemen om vervolgens weer geen reactie te ontvangen. Ik kan niet zelf contact opnemen met GLS voor afstemming, uitlsuitend de verzender, maar die reageren niet. Inmiddels komen mails die verstuurd worden aan info@mijnbadkamerspiegel.nl onbestelbaar retour; 'mx.google.com heeft uw bericht naar de volgende e-mailadressen geweigerd' En op de chat reageert niemand behalve een irritante chatbot die heel slecht is afgesteld met random antwoorden. Zeer slechte service. Ik hoop dat ik de spiegel nog ontvangen, maar vrees het ergste op basis van het onprofessionele handelen tot nu toe.

  7. Juultje Goutziers

    Geen gehoor bij retour