Voor het eerst hier besteld. Super tevreden over de service en de kwaliteit. Bedankt voor het lief gebaar om extra’s bij toe te voegen en het geboortepakje compleet te maken met mutsje. Heel attent! 🥰
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 2025 ingetrokken
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kaoutar
- Els
Ik ben heel blij met mijn bestelling. Maar heb er toch lang op moeten wachten.(dus klein minpuntje)
Hoe zou je Kids4trendy beoordelen?
- Marijke
Enkele problemen met mijn bestelling, maar alles naar tevredenheid opgelost en de kleertjes zijn erg mooi dus ik ben tevreden en kan deze webshop aanbevelen.
- Daniella
Een prachtig handgemaakt setje ontvangen! Ik sta te kijken van hoe goed de kwaliteit is. Leuk verpakt ook.
- Karen
Blij met de sweater en boxpakje. Kwaliteit is goed Ook super leuk ingepakt!
- Roeline
Het duurde 10 dagen voor de bestelling binnen was. Niet super lang maar langer dan verwacht. Wat ik echt heel jammer vind is dat ik 2 truitjes met naam heb besteld waarvan in de beschrijving staat lekker warm voor de winter. Nou ze zijn flinterdun. Voor dat geld had ik dikkere truitjes verwacht. Zet er dan ook niet bij voor de winter.