Ik had het dinsdag avond besteld en donderdag was het al binnen en het is echt zo goed het verkleurd niet ik ga zeker nog meer kopen ik hou van dittt 💗💗
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Fleur Eijkenaar
- Liv
Supermooie oorbellen en ze verkleuren niet! Ik had een vraag over de levertijd en heb supersnel en vriendelijk reactie gekregen! Zal zeker weer iets bestellen!!
Hoe zou je bydewi beoordelen?
- Mirjam
Hele goede service, ze had speciaal voor mij een paar oorbellen besteld die niet meer online verkrijgbaar waren. De oorbellen waren onwijs snel binnen, de kwaliteit is heel goed en ze zijn prachtig!
- Chloé🩷
Echt een hele lieve meid, heeft heel goed gehandeld met een klein foutje. Ik had namelijk een armbandje besteld die niet meer beschikbaar was, vervolgens de keuze gekregen voor geld terug of een ander sieraad met 10 euro cadeaubon. Super goede services🩷
- Ra
Leuk
- Ulrike
Heel goede kwaliteit sieraden en snelle bezorging