Ik schrijf bijna nooit reviews, maar dit pakketje was zo leuk om te ontvangen. Alles was heel zorgvuldig ingepakt. En er zat een leuk kaartje in met een persoonlijke tekst en nog rozenwater als cadeau. De verzending was ook heel snel. Ik ben vaste klant voortaan!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ebru
- Riek Hoekstra
Snelle levering en mooi verpakt echt een cadeautje en een leuke kaart erbij
Hoe zou je Hallo Kraamcadeau beoordelen?
- Marlissa
Goede snelle service! Leuk ingepakt.Fijne en warme dekentjes gekocht!
- Renée Luijer
Netjes verpakt, snel geleverd
- Roos
Snel verzonden en mooi verpakt. Met een lief persoonlijk kaartje bij de bestelling. Heel tevreden!
- Brechje
Hele snelle service, mooi ingepakt wollen dekentje.