Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2024


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Heebra heeft 145 5 ster reviews 145
Heebra heeft 36 4 ster reviews 36
Heebra heeft 9 3 ster reviews 9
Heebra heeft 15 2 ster reviews 15
Heebra heeft 27 1 ster reviews 27

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Peter Custers

    Goede prijs, vlot bezorgd en goed verpakt

  2. Martijn Finken

    Gaaspanelen zijn beschadigd afgeleverd; vervelend, maar kan gebeuren. Het heeft lang geduurd om nieuwe te ontvangen, aangezien het call center louter verwijst naar een algemene mailbox. Na 5 weken ben ik gebeld door een aardige medewerker die zag dat ik bij het bestelproces een telefoonnummer had opgevoerd. Tijdens dit gesprek gaf hij aan dat Heebra meerdere mails naar mij heeft gestuurd, maar die kon ik niet in mijn mailbox (ook niet in mijn spambox) terug vinden. Heebra heeft het probleem goed opgelost, maar vlot verliep het zeker niet. Hier zou Heebra nog aandacht aan kunnen besteden.

    Reageer
  3. Hoe zou je Heebra beoordelen?

  4. Joeri Vijt

    We hadden een specifieke vraag wegens zakelijke aankoop. Na enige onduidelijkheid werd alles snel in orde gebracht en daags nadien reeds geleverd. Heel vlot, het is een goed product naar onze tevredenheid!

  5. Luc Teck

    Heb nog steeds niets ontvangen. Normaal zou het vorige week geleverd worden. Ik wacht nog steeds . Een ster is nog veel teveel. Ik heb mijn levering nog altijd niet ontvangen, ondanks herhaalde belofte van jullie Herman. Bestelling van 30/9 nu 8/10 nog altijd niks. Herman heeft ons probleem opgelost waarvoor dank. We hebben onze bestelling mogen ontvangen

  6. Patricia van Galen

    Prachtige robuste tuindeur ben er erg blij mee. Ook de service van Heebra is erg goed. Snelle levering en erg vriendelijk personeel. In deze tijd erg fijn dat er nog bedrijven zijn die service en kwaliteit belangrijk vinden!

  7. Edwin Nauman

    Betonpoeren opgehaald in de winkel. Dag van te voren online besteld en contact gehad. Enige minpuntje is dat ze nog niet klaar stonden en nog uit het magazijn moesten komen. Verder prima service