Ben tevreden over de plantenbakken, zeer goed verpakt en zien er zeer mooi uit. Niet tevreden ben ik over de levering van PostNL. Eerst leveren op dinsdag, woensdag, dan vrijdag en zaterdag nog geen levering. Geleverd de volgende week, terwijl we op verlof waren, zonder handtekening voor ontvangst. Drie dagen thuis gebleven voor niets! Spijtig maar gelukkig stonden de plantenbakken nog voor de poort toen we thuiskwamen. Mvg, Valeer
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Valeer Hoogmartens
- Jeffrey Foppen
Makkelijk bestellen. Vervolgens zeer goed en stevig ingepakt thuis bezorgd. En een hele mooie plantenbak voor een betaalbare prijs.
Hoe zou je Polyesterplantenbakken.nl beoordelen?
- Johan Kuijsten
Netjes voor levering ben ik gebeld en het was allemaal heel goed verpakt! De plantenbakken zien er erg mooi uit.
- Rob Overbeek
Post.nl maakte zending zoek. Verzender loste alles op. Knap gedaan kwam er zelf bij de klanten service van Post.nl niet uit.
- Guido Vanbel
Goede afspraken betreffende de levering en goede prijs/kwaliteit
- Annemie Celis
Goede service