Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2024


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
West Gedenktekens heeft 116 5 ster reviews 116
West Gedenktekens heeft 8 4 ster reviews 8
West Gedenktekens heeft 0 3 ster reviews 0
West Gedenktekens heeft 0 2 ster reviews 0
West Gedenktekens heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Fam. Nauta

    Wij hebben Westgeest ervaren als een winkel met een goede sfeer. Er is een ruime keuze. De tekst op de steen bleek niet helemaal correct geplaatst te zijn hetgeen zonder mankeren en tot onze volledige tevredenheid is afgehandeld.

  2. Tinie Zippro vd Heide

    Mooie vogels van glas we hebben er nog 1 besteld

  3. Hoe zou je West Gedenktekens beoordelen?

  4. Michel van Laar

    Verzoek/opdracht voor plaatsing specifieke letters op graf. Is perfect en volgens afspraak geplaatst. Had enige vertraging door leverancier maar prima contact gehad gedurende deze periode. Niks anders dan lof; hartelijk dank!

  5. Mariska Kenswiel

    Er zijn op en aanmerkingen mbt het telefonisch contact. Het geen dat ik als teleurstellend heb ervaren is dat de urn opgehaald zou worden en is bezorgd. De keuze met ophalen had voor mij met mijn rouwverwerking te maken. Inmiddels is er netjes contact opgenomen en de miscommunicatie besproken. Dank daarvoor!

    Reageer
  6. Wendy

    Ik ben ter plaatse geweest . En waren zeer vriendelijk mensen en zeer goede prijs en goede service.

  7. Frank & Jasmien

    Afgelopen weekend zijn we voor het eerst bij de gedenksteen van mijn vader geweest, die vorige week is geplaatst. We waren er stil van, letterlijk en figuurlijk. Want wat we zagen… raakte ons diep. De steen is zó mooi geworden en met zoveel zorg en gevoel gemaakt. Het overtrof al onze verwachtingen. West Gedenktekens heeft iets gecreëerd dat precies past bij wie mijn vader was. In een verdrietige periode is dit een plek geworden waar we met een warm gevoel naartoe kunnen gaan. Nogmaals dank voor jullie vakmanschap, betrokkenheid en hart voor het werk.