Net mijn bestelling binnen gekregen en wat is dat netjes en leuk verpakt! Zelfs een kleinigheidje erbij en een lief kaartje. Echt super! Kleding is netjes, geen gaatjes of vlekken. Kan nog prima gedragen worden. En uiteraard voor een mooie prijs! Ga zo door met jullie top werk!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ellen
- Priscilla Maria
Was een betaalprobleem, samen goed opgelost, snel verstuurd leuk ingepakt en nette kleding, kortom blij mee!
Hoe zou je Jet beoordelen?
- Sissy
Goede prijzen en mooie kleding! Netjes verpakt en goede service! Ga binnenkort nog eens kijken!
- Isabella Jager
Zeer tevreden ,groetjes van een blije oma
- Amy M
Super blij met mijn aankoop bij jet! Ik heb onlangs een prachtige trui besteld via deze tweedehands webshop en mijn ervaring was fantastisch. De trui kwam snel aan, netjes verpakt en precies zoals beschreven op de website. Wat mij vooral aansprak was de duidelijke, lieve communicatie en de zorgvuldigheid waarmee de kledingstukken worden gepresenteerd. De trui zelf is van geweldige kwaliteit, vrijwel als nieuw en past perfect. Het voelt extra goed om te weten dat ik met mijn aankoop ook nog eens een duurzame keuze maak, doordat ik tweedehands koop en zo bijdraag aan een betere planeet 🌎🙏
- Jenny
Hele leuke webshop! Alles netjes ingepakt, snel verstuurd! Ben er heel blij mee❤️