Ik wilde een nieuwe telefoon, met bescherming aan alle kanten en een goede stekker. De jongeman van de klantenservice heeft mij ontzettend goed geholpen, ik kreeg goed advies en hij reageerde ook snel, heel fijn! Ik heb meteen besteld en de volgende dag had ik het in huis! Ik ben superblij met mijn nieuwe telefoon!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wanda van Mourik
- Betsy Okken
Ik heb een lege doos gekregen
Hoe zou je 123TelecomShop beoordelen?
- Marco de Wit
Goede prijs voor de telefoon en netjes op tijd geleverd. Top, jullie hebben er een meisje blij mee gemaakt zo net voor de Kerst..
- EL
Goede service
- Marthe Houzé-Cambier
Er stond dat mijn pakketje thuis was aangekomen, wat onmogelijk is, want er was niemand thuis. Nu kom ik thuis, geen pakketje te bespeuren. Op de ringcamera van onze bel zag ik dat ze het pakketje gewoon voor de deur hebben gedropt. SCHANDALIG!!! Hier zat een gsm in van 360 euro. Nu is hij weg. Ik wil dat jullie dit onmiddellijk rechtzetten!!!!
- Hans Hijgemann
Scherpe prijs. Alleen vreemd dat je geen handtekening moest zetten bij ontvangst. Ging om een telefoon.