Had hele mooie vazen besteld,5 stuks van ongelijke hoogte,maar helaas zaten er maar drie in een doos, heb gelijk gebeld en ze gingen de andere 2 vazen gelijk opsturen. Zonder probleem,dus goede service.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Linda Van gestel
- Ilona Lefers
Snelle levering, mijn bestelling werd zelfs persoonlijk bezorgd (had niet gezien dat het bedrijf dicht bij was) boeket is precies zoals op de foto, echt super mooi. Ook de vaas is perfect
Hoe zou je HUISJE65 beoordelen?
- Larissa
Snelle levering en top kwaliteit goed ingepakt ook!
- Debbie Cornelis
Snelle levering, goed ingepakt
- Nicolet Jansen
Snel geleverd het was goed verpakt
- Peggy Vijn
Mooie vaasjes besteld snelle levering en heel goed verpakt ben d’r heel blij mee