Wilde graag bloemen bestellen, in eerste instantie uitverkocht. Later kreeg ik toch nog een berichtje dat er nog wat was, super! Fijn dat jullie dan alsnog weer een berichtje sturen. En....superblij met mijn bestelling, keurig verpakt en snel geleverd😊
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monique
- G.
Bestelling niet ontvangen omdat een pre-order zou zijn!!! Order in januari besteld zou eind maart geleverd worden nu eind april na meerdere mails krijg je te horen wij kunnen er niets aan doen komt door de oorlog !! Bestelling geannuleerd, wel gelijk mijn geld terug gekregen!
Hoe zou je HUISJE65 beoordelen?
- Mariëlle
Mooie zijde bloemen besteld. Snel geleverd en keurig verpakt. Leuke en mooie spullen. Kom zeker terug
- Marianne Koopman
Mooie zijde bloesemtak, goeie kwaliteit,snelle levering
- Kim Knuif
Ik had een klok besteld en door omstandigheden pas een maand later opgehaald. Kon allemaal en waren super aardig!
- Natasja
Super goed verpakt, mooie artikelen. Ik had veel pre order artikelen,duurde ff voor ik het had. Andere artikelen had ik behoorlijk snel.