Goede levering, shirts van zeer mooie kwaliteit. Had 2 shirts besteld, 1 was te groot en teruggestuurd. Netjes en snel geld terug gekregen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ellen
- Ronald Reijnders
Lekker zacht
Hoe zou je BRETON STRIPE beoordelen?
- Joke
Een heel goede ervaring vanaf het bestelproces tot aan de levering en kwaliteit van de bestelde shirts. En in 1 keer de juiste maat, dankzij de handige maattabel op de website!
- Mary Alles
Fijn katoenen sjaal voor zomer
- Chris Peet
Mooi en goede kwaliteit . Klassiek modieus
- Cora
Mooie kwaliteit shirts. En een zeer vlotte levering.