Ik had een puincontainer besteld voor het afval van het vervangen van de woonkamertegels. Na het ophalen werd de container echter omgezet naar een bouwcontainer, waardoor ik ruim 200 euro extra moest betalen. De reden? Een paar emmers en puinzakken die tussen het puin lagen. Heel teleurstellend en onredelijk. Dit was de eerste en meteen de laatste keer dat ik hier iets bestel. Nooit meer!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sandra Oe
- Martine
Gemaakte afspraken zijn nagekomen. Kon gelukkig nagenoeg alle afval kwijt in de container. Fijn bedrijf, vriendelijke mensen, goede service. Betaalbaar.
Hoe zou je DeAfvalmaatjes.nl beoordelen?
- Jacco
Zeer tevreden over de sevice!
- Roy
Prima geholpen. Nette dame aan de telefoon en een prima chauffeur. Bakkie nodig…… de afvalmaatjes contacten 👌👍
- Mundi Van Embden
Ondanks melding van de kosten van matrassen verwerken vergelijkbaar was met andere partijen, rekenen ze 50 euro ex btw per matras, terwijl je ze gratis kan brengen naar de milieustraat. Verkeerde informatie leidt tot hoge kosten.
- ZS
Slechte Zaak!!