Op tijd geleverd en goed verpakt, niets op aan te merken
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Clemens Elschot
- Bart
Super producten, snelle levering, goede communicatie
Hoe zou je U-Sport beoordelen?
- Jorien de Boer
Snelle levering, prima afhandeling.
- Johan Mulder
Heerlijk snel en gemakkelijk aan te brengen.. top middel
- Hein Kievits
Ben niet echt te spreken over de zoete smaak, er moeten 3 scheppen op 750 ml. Maar met 2 scheppen is het al te zoet en de smaak te sterk. Weet niet zeker of ik bij deze leverancier blijf, ben al jaren een ander merk gewend. Maar heb in die tijd ook andere merken geprobeerd en die smaakte beter, minder zoet en geen plakkerig mond.
- Leen van Dipten
Ik als zeer ervaren sporter (triatleet) heb al veel verschillende gelletjes geprobeerd. Immers moet je je voeding trainen. Nu ik Giro di KiKa ga fietsen kwam ik dus via de webinar met uw sportvoeding in aanraking. Eerst maar zo wat gelletjes geprobeerd en prima ook tijdens een fietstraining. Op 28 april was de ultieme proef bij het beklimmen van de Mont Ventoux. Ik moet zeggen heb er heel wat naar binnen gewerkt en ze voelen héél goed. Heb de verschillende smaken geprobeerd. Maar iedereen reageert anders. Het open van de gelletjes vraagt om verbeteringen.