Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2024


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
U-Sport heeft 143 5 ster reviews 143
U-Sport heeft 21 4 ster reviews 21
U-Sport heeft 6 3 ster reviews 6
U-Sport heeft 1 2 ster reviews 1
U-Sport heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Clemens Elschot

    Op tijd geleverd en goed verpakt, niets op aan te merken

    Reageer
  2. Bart

    Super producten, snelle levering, goede communicatie

    Reageer
  3. Hoe zou je U-Sport beoordelen?

  4. Jorien de Boer

    Snelle levering, prima afhandeling.

    Reageer
  5. Johan Mulder

    Heerlijk snel en gemakkelijk aan te brengen.. top middel

    Reageer
  6. Hein Kievits

    Ben niet echt te spreken over de zoete smaak, er moeten 3 scheppen op 750 ml. Maar met 2 scheppen is het al te zoet en de smaak te sterk. Weet niet zeker of ik bij deze leverancier blijf, ben al jaren een ander merk gewend. Maar heb in die tijd ook andere merken geprobeerd en die smaakte beter, minder zoet en geen plakkerig mond.

    Reageer
  7. Leen van Dipten

    Ik als zeer ervaren sporter (triatleet) heb al veel verschillende gelletjes geprobeerd. Immers moet je je voeding trainen. Nu ik Giro di KiKa ga fietsen kwam ik dus via de webinar met uw sportvoeding in aanraking. Eerst maar zo wat gelletjes geprobeerd en prima ook tijdens een fietstraining. Op 28 april was de ultieme proef bij het beklimmen van de Mont Ventoux. Ik moet zeggen heb er heel wat naar binnen gewerkt en ze voelen héél goed. Heb de verschillende smaken geprobeerd. Maar iedereen reageert anders. Het open van de gelletjes vraagt om verbeteringen.

    Reageer