Tom Smit
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij U-Sport, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Prima service
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Prima service
Goed product,
Ze stopten mijn artikel in een veelste kleine verpakking waardoor ze mn artikel naar binnen propten en nu beschadigd is. Dat is niet handig om als cadeau te geven, want het ziet er niet meer uit. Vervolgens had ik dit gemeld via het plaatsen van een review. Deze werd beantwoord en daardoor ben ik verder geholpen. Zo heb ik mijn pakket gratis opnieuw ontvangen. De klantenservice was heel aardig en heeft er uiteindelijk een tevreden klant bij!
Uitstekend spul en erg lekker
Super goed en goede service
Snel en correct!