Ik gebruik nu al een tijdje de isotone en sinds kort ook de gelletjes en reepjes. Isotone smaakt prima en drinkt prima weg. Gelletjes en reepjes smaken ook goed en voorzien je van de nodige energie. Kortom, gewoon goed spul wat je bij je moet hebben tijdens je fietstocht.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Patrick Fial
- Sander Dillema
Smaak en service
Hoe zou je U-Sport beoordelen?
- Ronny Nap
Vandaag de Col de L'iseran beklommen. Dankzij de 2 gelletjes van U-sport makkelijk boven gekomen. Nu de whey protein Support gebruiken om te herstellen van de inspanning want morgen wacht de Col de la loze. De gelletjes worden snel opgenomen en je krijgt er geen last van. Voor mij is top spul👍
- Eadaoin Houthuyzen
Zoals beloofd goed en netjes en snel geleverd
- Mon!que
Ik gebruik de Isotone, gels en reep van U-Sport en alles smaakt erg lekker! Valt niet zwaar op je maag en ik kon blijven gaan, ook de cola cafeïne gel geeft echt boost voor de finale! Aanrader 👌🏼
- Sanne
Gebruik sinds kort de Whey Protein Vanille. Smaak is erg lekker, product bevalt zeer goed.