Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2024


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
U-Sport heeft 142 5 ster reviews 142
U-Sport heeft 21 4 ster reviews 21
U-Sport heeft 6 3 ster reviews 6
U-Sport heeft 1 2 ster reviews 1
U-Sport heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Patrick Fial

    Ik gebruik nu al een tijdje de isotone en sinds kort ook de gelletjes en reepjes. Isotone smaakt prima en drinkt prima weg. Gelletjes en reepjes smaken ook goed en voorzien je van de nodige energie. Kortom, gewoon goed spul wat je bij je moet hebben tijdens je fietstocht.

  2. Sander Dillema

    Smaak en service

  3. Hoe zou je U-Sport beoordelen?

  4. Ronny Nap

    Vandaag de Col de L'iseran beklommen. Dankzij de 2 gelletjes van U-sport makkelijk boven gekomen. Nu de whey protein Support gebruiken om te herstellen van de inspanning want morgen wacht de Col de la loze. De gelletjes worden snel opgenomen en je krijgt er geen last van. Voor mij is top spul👍

  5. Eadaoin Houthuyzen

    Zoals beloofd goed en netjes en snel geleverd

  6. Mon!que

    Ik gebruik de Isotone, gels en reep van U-Sport en alles smaakt erg lekker! Valt niet zwaar op je maag en ik kon blijven gaan, ook de cola cafeïne gel geeft echt boost voor de finale! Aanrader 👌🏼

  7. Sanne

    Gebruik sinds kort de Whey Protein Vanille. Smaak is erg lekker, product bevalt zeer goed.

    Reageer