Ik had mij een week geleden aangemeld en kreeg bericht dat jullie mij zouden bellen voor een afspraak. Toen nooit gebeld. Ben er zelf nog niet achteraan gegaan, tot ik een mailtje kreeg of me oren goed schoon waren😂. Dus toch niet heel tevreden over de klantenservice. Wil wel graag alsnog een afspraak maken
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Daniël
- Har Eijmberts
Har Eijmberts 13:43 (6 minuten geleden) aan EarwaxShop De situatie is als volgt: De audioloog van de firma Gevers uit Berlicum wilde mijn oren laten schoonmaken van overtollig oorsmeer omdat dat oorsmeer dat deel van het gehoorapparaat dat in het oor gaat kan verstoppen.. Uw medewerker dhr van Boven uit Oss kent echter maar twee posities open of cosmetisch. Hij stelt dat de gehoorgang open is en verdere oorsmeer verwijderen niet nodig is. Kosten 50,00 euro en klaar. De audioloog van de firma Gevers vindt het jammer dat zijn collega deze stelling inneemt .Ik ben e
Hoe zou je EarwaxShop beoordelen?
- Jan
Ik zou het iedereen aanraden! Annemarie heeft er voor gezorgd dat m'n oren weer lekker schoon zijn ! Ze neemt alle tijd voor je, fijne ervaring en veel beter dan oren uitspuiten!
- fjn
Jammer, geen volgende keer. Oor voelde plakkerig en geïrriteerd...
- Jan
Vlotte afspraak en direct resultaat
- Truus
Behandeling was rustig en vakkundig.