Perfect! Mooie vazen besteld, 1 had een beschadiging, maar dit is meteen door de webshop opgelost. Snelle levering en vriendelijke klantenservice. Aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Laura
- Monique Tolsma
Vragen werden goed beantwoord. Levering was supersnel en goed verpakt, ook belangrijk. De producten zijn supermooi dus in één woord een geweldige sevice en webshop. TOP!
Hoe zou je Nida store beoordelen?
- Linda
Hele gave waxine houders binnen gekregen. Super! Heel blij mee. Dankjewel
- Jolanda ter wee
Goeie service mijn engeltjes werden zorgvuldig verpakt en verstuurd.
- Latifa Elaattar
Geweldig service.
- Mio
Mooie kwaliteit. Snelle levering.