De klantensevice van Meubelista is geduldig en professioneel. Ik kon met al mijn vragen goed bij hun terecht. Ik beveel meubelista ook aan voor een ieder die daar wat wil kopen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annemieke Swaving-Jansen
- Frederiken van Hilten
An sich prima, was me alleen niet duidelijk dat het om een pre-order ging. Vriendelijke klantenservice reageerde wel vlot op mijn vraag om dit uit te leggen. Ik heb de kapstok ontvangen en deze is degelijk, echter miste het muur bevestigingsmateriaal en is de kleur afwijkend. Mijn inziens wel wat aan de dure kant om deze redenen.
Hoe zou je Meubelista beoordelen?
- Dian
Goede service! Bij de bestelling iets vergeten, gelukkig snel gezien. Kon nog worden bijgevoegd zodat ik niet nog een keer verzendkosten zou hebben
- Matthijs Boeren
Op vrijdag 30-01 stoelen besteld, maandag 02-02 bericht gekregen dat de order is ingepland voor bezorging en ik zelf de keuze krijg om een bezorgdag te selecteren. Woensdag 04-02 stond de order op de afgesproken tijd voor de deur. Top service!
- Maartje Peeters
Uitstekende service!
- Guido
Communicatie is top! Reageren snel en correct op vragen per e-mail. Levering snel en conform afspraak. Puntje van aandacht: 4 van de 6 stoelen hebben een bruine ritssluiting. De 2 overige hebben een witte ritssluiting. Voor mij geen ramp maar kan me voorstellen dat iemand hierover valt.