Ging prima en mooi lampen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sara
- Anita van Loon
Heel netjes verpakt. Mooie lamp heel blij mee. Enige kleine verbeterpunt is dat er geen email verstuurd is dat het pakket er aan komt. Stond ineens voor de deur
Hoe zou je Meubelista beoordelen?
- H v U
Ik heb heel lang gewacht op bestelling en moest zelf om info vragen, vanuit Meubelista niet op de hoogte gehouden
- Celeste Petrillo
Idiote hoge kosten om te retourneren bestel hier nooit meer wat
- Dana Cox
Over het algemeen tevreden over de hele bestelling, alleen jammer dat er niet meer info komt als de datum van de pre order is verstreken. 1/2 weken later krijg je random een mailtje dat het verstuurd is.
- Boogaard
Hele mooie stoelen. Zitten erg lekker, goede kwaliteit. Binnen een week geleverd.