Altijd leuk om een geschreven kaartje bij de bestelling te krijgen, blij met mijn kersttrui!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Britt Maas
- Anita
Altijd super service en hele fijne communicatie. De producten zijn ook stuk voor stuk geweldig
Hoe zou je Vet Gezellig beoordelen?
- Jeroen Verhoeven
Super netjes ingepakt, hoge kwaliteit. En unieke producten. Begeleid met een super lief kaartje van Alwin en Ghislaine. Veel liefde voor deze webshop.
- Else Heijink
Goede en snelle levering! Ook altijd leuk dat ze er een handgeschreven kaartje bij doen als bedankje.
- Ilja Huisman
Mooie kwaliteit producten, zeer netjes verpakt en verstuurd.
- Mariëlle
Op de gewenste datum verstuurd, netjes en leuk verpakt. Lief kaartje erin.