Ik heb al 2x besteld bij deze website, t-shirts van de Overprikkeldclub-lijn. En ik ben heel tevreden over het contact en de optie om een herinnering te krijgen als je maat er is. De verzending is snel en goed verpakt. 5 sterren voor Vet Gezellig!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Leonie
- @notrecognizable
Heb een overprikkeld shirt en hoodie gekocht in mijn eigen maat (M), ze zitten heerlijk, lekkere stof van goede kwaliteit. Blij mee!
Hoe zou je Vet Gezellig beoordelen?
- Merel Baks
Shirt werd snel verstuurd met een persoonlijk kaartje erbij (waar ik erg blij van werd). Stond versteld van de kwaliteit van het shirt! De stof is erh stevig en zacht en het shirt zit erg lekker. Voor dames met maat xs-s zijn de regular fit shirts in maat xs mooi oversized, maar niet too much. Echt aan te raden!
- Marjolein
Erg goede kwaliteit, orgineel en van fantastische makers
- Nikita
Erg blij met mijn aankopen! De shirts zijn van goede kwaliteit materialen en de print blijft mooi in de was. Alles was netjes ingepakt in een leuke Vet Gezellig doos en met handgeschreven briefje! Ik draag zeker elke week wel een van de shirts 😄
- Bibi
De shirts zijn echt van een mega fijne stof en je voelt dat het echt goede kwaliteit is! Ik krijg er regelmatig complimentjes over en mensen vinden het erg origineel bedacht!