Bestelling kwam in een te krappe gescheurde verpakking. Omdat het artikel niet passte retour. Retourneren omslachtig, tijdrovend en duur. Been achteraf betalen mogelijk, dus wachten op het aankoop bedrag. Artikel was wel mooi en van goede kwaliteit. De randvoorwaarden voor mij niet prettig.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anonieem
- Tim Waterkott
Wat een top regenkleding. Zit als gegoten. Snelle bestelling en goed verpakt.
Hoe zou je Hipinderegen beoordelen?
- Liesbeth
Dit is mijn tweede regenjas, ander kleurtje nu. Ontzettend fijne, elegante jas, die ik ook draag als het droog is. Ook hele delen van de winter door. Echt fijn.
- Adriënne Kurstjens
Opnieuw besteld en snel geleverd
- Carla Van Der Laan
Ik moet de jas nog uitproberen in de regen en op de fiets maar kwaliteit is super, de look is modern en het zit heerlijk
- P. Hogendoorn
Mooie jassen, helaas klopten de maten niet