Na de bestelling netjes op tijd geleverd. Alles was goed verpakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Aline v Houten
- Maryse Goos
Snel en goede service, zeer tevreden over dit supercadeau voor onze jongste zoon voor in zijn nieuwe keuken. 🙏
Hoe zou je Pannenhuis beoordelen?
- Michael de B
Was op zoek naar nieuwe pannen en koekenpannen ivm inductie koken. Ik twijvelde tussen 2 modellen. Een mail gestuurd en het Pannenhuis wilde eerst weten waar ik op ging koken ivm de pannen. Dit noem ik nu vakkennis en meedenken met de klant. Ik kon mixen met de pannen en koekenpannenset, geweldig. Heb nu mijn favourite pannenset in huis. Snelle levering , kennis en kwaliteit, gewoon top.
- Marjolein
Goede communicatie, snelle levering en een informatieve e-mail ontvangen met tips hoe de pan het best te gebruiken. Al met al zeer correct!
- Petra
Klantenservice leest niet goed. Ik vraag mijn geld terug omdat het product niet deugde. Krijg ik al antwoord dat ze een nieuwe opsturen. Ik denk, nou misschien had ik gewoon pech met dit item. Vervolgens wordt er helemaal niets toegestuurd. Boze mail na twee weken gestuurd (met dreiging rechtsbijstand verzekering in te schakelen) dat ik gewoon mijn geld terug wilde. Toen stond het geld dezelfde dag nog op mijn rekening met excuses… Dus uiteindelijk is het goed gekomen. Maar heb nog geen teppanyaki plaat voor inductie
- Bianca
Pannen zijn snel geleverd en waren keurig en stevig verpakt. Heel blij met de pannen! Zien er niet zo mooi uit als op de foto's maar nog steeds een leuke uitstraling. Blij met de mooie kunsstof grepen. De schenktuit en beveiligde deksel is ideaal voor het afgieten! Nooit meer gedonder met een vergiet. De pannen zijn ook lekker licht en smal/hoog. Meer ruimte op je fornuis dus! Prijs viel enigzins mee. Enige nadeel vind ik de vlekgevoeligheid van de pannen.