Super snelle levering
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monique Spitters
- Karin
Minpunt vind ik dat de naam en kroon met stickers op het koffertje zijn geplaatst. En niet bedrukt. Dat laat geheid snel los. Erg jammer. Dat maakt het
Hoe zou je babykadowinkel beoordelen?
- Margo van der
Jullie hebben top geleverd, maar 1 groot minpunt..... De vervoerder GLS, een aanrader om niet meer via deze vervoerder te leveren.
- Mieke
Mooie en originele babycadeaus om te geven. De ouders waren er heel blij mee.
- I.M.
Nette, verzorgde afhandeling. Cadeau keurig verpakt in een doos. Ik kan met dit cadeau zeker voor de dag komen!
- Gijs
Leuke gepersonaliseerde cadeaus, snelle levering