Snelle levering en het zag er goed uit. Zelfs mooi verpakt in een tasje.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marcel
- Anand
Produkt geleverd zoals gevraagd en heel snel ook
Hoe zou je babykadowinkel beoordelen?
- Dion
Dit kado betrof een mutsje van dunne stof die te klein was voor een gemiddeld jongetje van 4 maanden, een soort van handdoekje en een opgerolde luier. Inclusief verzendkosten was dit ongeveer 30 euro, bij het geven van het kado schaamde ik me enorm. Positieve punten: zeer snelle bezorging en mooie verpakking.
- René
Op een vraag van mij werd meteen gereageerd, een oplossing aandragend. Verder word je keurig op de hoogte gehouden van de stappen in het proces tot aan aflevering aan de deur.
- Martin
Kado is hartstikke leuk. Maar bezorging via GLS is waar de loos.
- Jan
Super quick and professionally embroidered