De levering was bijzonder vlot en correct. Het cadeau zelf was naar verwachting. Ik vond het alleen erg jammer dat de naam dwars door het oor geborduurd was. Dit had ik niet verwacht. De ontvanger was er in ieder geval erg blij mee.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Miranda
- Els
Helemaal zo als ik het heb gezien op de site. Erg degelijk!
Hoe zou je babykadowinkel beoordelen?
- Luc
Mooi op tijd, juist wat ik nodig had
- Helga
Hele mooie spulletjes hebben ze,een betrouwbare website en snelle verzending kortom aan te bevelen!
- Habibe
Eerste keer via deze site gekocht, goede levering.
- Sigrid
Keurig verzorgd en de ontvanger was er blij mee!