Leuke site met leuke cadeautjes Snel contact toen iets van mijn kant verkeerd ging, Daardoor super leuk persoonlijk kraamcadeau ontvangen, Mooie kwaliteit en leuke attentie erbij.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Veerle
- Sarwin
Ik had een bon voor babykadowinkel.nl van 35 euro. Ik heb daarvan een badjasje t.w.v. 29 euro uitgezocht en de bezorgkosten zijn 4,50. Dat nam ik voor lief. Toen ik wilde afrekenen moest ik tot mijn grote verbazing alsnog de bezorgkosten apart betalen en het restant bedrag op de bon was ik kwijt. Dit heb ik niet gedaan uiteraard. Bestelling geannuleerd en verder gezocht. Een lamp gevonden (29e) en batterijen erbij (7e). Ik denk dat zit ik over het bedrag, prima, batterijen heb ik toch nodig en de bezorgkosten betaal ik wel dan. Wordt mijn bestelling geleverd, blij met het bedlampje voor de kleine, worden er batterijen bij geleverd die niet in het lampje passen. Voor mij geen babykadowinkel.nl meer en ik zal ze niet aanraden bij vrienden.
Hoe zou je babykadowinkel beoordelen?
- Bjorn
Deze winkel heeft mij twee keer geholpen met een kado te vinden als kraamkado. De eerste was zo goed in de smaal gevallen, dat ik voor kind nummer twee hetzelfde heb gekocht, maar dan met de andere naam. De eerste reactie van de moeder was:
- MH
Leuk cadeautje bij de bestelling!
- Colinda
Snelle en verzorgde bestelling
- Yvonne
Hele leuke kado's met naam erop dit vinden de Kraamvrouwen en mannen heel origineel en leuk De meeste waar ik het aan gegeven heb hadden zoiets nog nooit gezien en ook heel snelle levering