Prettig contact vooraf en naderhand. Goed uitgevoerde opdracht
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marlies
- Thea
Alleen jammer dat ik de mail dat de bloemen bezorgd waren 1 dag later kreeg. Het was de eerste keer dat ik wat bij jullie bestelde.
Hoe zou je 123Bloemen.nl beoordelen?
- Jolanda
Alles is naar wens verlopen. Mooie verse bloemen en keurig op tijd geleverd. Vriendelijk Bedankt! #rouwboeket 🌸🌼❇️
- Greta Lammens
Mooie bloemen nette prijzen, goed service .
- Vanessa Van Houtum
Mooi rouwboeket. Netjes en op tijd bezorgd
- Karin Kweekel
Zelfs een extra mail gehad omdat ik de rouwbloemen te vroeg had laten bezorgen. Super service!