Geweldige service, vragen zijn beantwoord, de klant op het bezorgadres was heel tevreden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gerard Matthijssen
- Leny Lauwerijssen van Baest
Het was precies als op het plaatje ik ben zeer tevreden
Hoe zou je 123Bloemen.nl beoordelen?
- Ernest Markus
Het zou om 18:00 uur bezorgd worden, dat was veel eerder toen er niemand thuis was
- Steve Oranje
Levering zoals afgesproken in overleg. Goede en snelle communicatie. Bloemrouwstuk in het echt mooier dan op het voorbeeld plaatje.
- Anne-Marie Huurdeman
De service was prima. Ik wilde later nog iets wijzigen, wat kon en goed is uitgevoerd. Wel vond ik sommige van de bloemen een beetje slapjes. De uitvaart startte om 13:00 uur. Ik weet niet hoe laat de bloemen bezorgd zijn. Ze stonden wel in water, maar of ze goed in het water stonden betwijfel ik en of ze een tijd zonder water hebben gestaan weet ik niet. Ik weet dus niet waar het aan lag.
- Ine Kanters
Mooi boeket ! Als verjaardagscadeau snel geleverd.