De bestelling plaatsen was makkelijk en bezorging was prima (goede communicatie), bloemen waren prachtig en ze hebben er lange tijd van kunnen genieten (ruim 2 weken)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lisanne
- Kist
Bloemen zijn zoals via de bestelling, op de dag afgeleverd. Vriendelijke bloemist aan de deur, gehad. Bloemen hebben lang gestaan, kwaliteit geleverd.
Hoe zou je 123Bloemen.nl beoordelen?
- Yvonne
Bloemen naar tevredenheid samengesteld en bezorgd
- PWVE
uitstekende service betere service dan waar ook
- Sandra Ekelmans
Online een rouwboeket besteld. Ben via email van elke stap op de hoogte gehouden. Prachtig boeket voor een normale prijs, meer als genoeg keus.
- Geen
Goede service. Mooi boeket bloemen