Deze webshop heeft een klantenservice, die volgens de site slechts enkele uren per dag bereikbaar is. Echter zelfs in deze tijden zijn ze niet bereikbaar. Daarnaast wordt je continu bestookt met email aanbiedingen/nieuwsbrief waarvoor je je niet kunt afmeldden. Reageren op een mail om je uit het systeem te halen gebeurt ook niet. Kortom wijzen op de site dat je mag klagen volgens de EU regels, terwijl je zelf niet voldoet aan de regels van AVG en het bijhouden van de persoonsgegevens. Ik heb dan ook zeer weinig vertrouwen in deze webshop en hun beleid inzake spam verzenden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- H van Essen
- Henk
Goede service snelle bezorging
Hoe zou je Doezelf.nl beoordelen?
- Heleen
We moesten erg lang op de bestelling wachten terwijl er op de site staat volgende dag verzonden. De vraag of obs pakket vertraagd was werd geïrriteerd beantwoord. Er was een fout met de bestelling, daarover is een mail gestuurd en saar krijg ik al meer dan een week geen antwoord op. Voor ons geen tweede keer meer bij dit bedrijf
- Henriette Van Hirtum
Jammer dat als je besteld dat vlekkeloos gaat maar als je een vraag hebt en belt of mailt je nooit een antwoord krijgt
- Miranda Broers
Super snel netjes verpakt
- Blauw
Super!