De bestelde vaas was in verhouding met het boeket veel te groot,dit heb ik inmiddels aangegeven maar na deze reactie niks meer gehoord,jammer had meer gezien de prijs van de vaas meer service verwacht.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annette Tenkink
- Marianne
Prachtig boeket. Er was snelle levering en de site was goed bereikbaar voor advies.
Hoe zou je Bloemen van Kunst beoordelen?
- Wendy Herinx
Hele lieve behulpzame dames en super service en de bloemen zijn ook prachtig
- Helen Hoogstra
Prima ervaring. Vaas is prachtig, maar het boeket heb ik terug gestuurd. Vond het boeket niet mooi, erg nep
- Manuela
Echt mega blij met de bos bloemen, snel geleverd en de prijs is het meer dan waard!
- joop van kints
fleurig boeket