Prachtige herinneringsdoos! Het fijne is dat er een ontwerp wordt gemaakt en dat je deze eerst goedkeurt, alvorens ze het daadwerkelijke product gaan maken. Ik ben zeer tevreden!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jolie
- Gemmy van Kemenade - van Esch
Wij hebben 2 ontzettende mooie herinneringenkisten besteld. We werden via de mail netjes op de hoogte gehouden en
Hoe zou je Herinnering en Kado beoordelen?
- Rob
Mooie en leuke ontwerpen, snelle levering!
- R. Lubbelinkhof
Mooi product!
- Pauline
Afbeelding is keurig netjes aangepast om op de stoelleuning te passen. Kleuren zijn prachtig. Levering snel en netjes! Echt een aanrader.
- Roos Timmermans
Super leuk! Goed contact en het resultaat was geweldig. Heel veel mensen waren er van onder de indruk. Nou hoppa! Gefeliciteerd met het resultaat