Hele fijne service ,nog een extra mailtje om het zo mooi mogelijk te maken...en een fantastisch produkt ontvangen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maud Smeets
- Bernadette
Het product was niet netjes afgewerkt. Ik heb nog een mail gestuurd, maar geen respons helaas.
Hoe zou je Herinnering en Kado beoordelen?
- Kristine
Na 3 weken is de bestelling nog steeds niet geleverd
- Melanie
Top! Super snel geleverd, mooi ingepakt. Producten zoals beloofd! Zou hier zeker nogmaals bestellen.