Ik vind dit heel jammer om te delen, maar heb echt spijt van mijn aankoop. Mocht het kunnen, zou ik ze terugsturen. De print is heel mooi, maar de mouse Pads stinken verschrikkelijk. Zelfs na een week luchten, komt er een chemische, Chinese makelij, storende walm vanaf die de hele kamer vult. Dit ruikt echt niet gezond en hoewel mijn jongens de afbeelding super mooi vinden, twijfel ik echt om ze wel te laten gebruiken. Zo jammer van het geld.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anneleen Sterck
- Cindy Heijnen
Geweldige vriendelijke service!!! Snelle levering!
Hoe zou je Herinnering en Kado beoordelen?
- Mrs. Smit
Mooie afdrukkwaliteit, de kleuren van mijn ontwerp kwamen goed naar voren. De tekendoos zelf is ook erg goed. En dan nog binnen een paar dagen geleverd ook!
- Agnes Chakawri
Snelle levering. Mooi eind product
- Celine
Fijn & persoonlijk contact.
- Monique
Snelle service, makkelijk contact te krijgen.