Super mooie oorbellen, snel geleverd en ook nog eens leuk verpakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maaike
- Janneke
Ook al was het maar een kleine bestelling, het was heel leuk en persoonlijk ingepakt! Een cadeautje om uit te pakken :)
Hoe zou je MOOI! JEWELS beoordelen?
- Germaine
Snelle levering. Super leuk ingepakt en er zat een lief persoonlijk kaartje bij! Mooie kwaliteit oorbellen en bedels. Ik ga zeker vaker bestellen
- Marion Versteeg
Mooi armbandje besteld met naam. Snelle service. Dochter helemaal gelukkig! Dankjewel!
- Annemarie
Leuk ingepakt met persoonlijk kaartje. Mooie kraaltjes. Goede kwaliteit. Ook erg leuk en geslaagd als cadeautje.
- Kim Burggraaff
Mooie producten, snelle verzending en fijn contact!