Je kan zien dat het met veel zorg een aandacht in elkaar is gezet. Het is heel stevig materiaal, waardoor het product goed beschermt blijft en het fijn weggeeft. De eventuele tekst die je op het kaartje wilt hebben, wordt met de hand geschreven, wat van nog meer zorg spreekt. Je krijgt precies wat je in de reclame ziet. Een cadeau wat heel leuk is om te geven, maar ook zeker om te krijgen! Ik beveel het zeker aan!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Janet
- Angelique De cock
Hartverwarmende geschenk
Hoe zou je Een doosje vol liefde beoordelen?
- Jtr kok
geweldig
- Marlies Pleunis
Ik heb het voor mij zelf cadeau gedaan en bij mijn schoonzoon zijn foto gezet.2 maanden geleden is hij gestorven bij een auto ongeluk Jullie hebben goeie service en het was goed ingepakt en ben er heel blij mee.
- Gerda Kuijt
De begunstigde was dr erg blij maar had t ook zeer verdiend❤️
- Irma
Het kaartje had ik iets meer van verwacht, iets met mooie sierletters of zo. Heb er zelf iets moois van gemaakt. Verder zag het er lieflijk uit.