Mooi pakket, nu voor de tweede keer cadeau gedaan. Blije ontvangers
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Arwen Perlot
- Anke Dekker-Veenman
Snelle levering bij mijn beste vriendin thuis! Zo leuk om te geven, vooral dat handgeschreven kaartje wat erbij zat! Mijn vriendin was er super blij mee! En dat verdient ze ivm dat ze ernstig ziek ik!
Hoe zou je Een doosje vol liefde beoordelen?
- Laura
Snelle levering. Zeer gewaardeerd door ontvangende vriendin
- Sonja
Zo mooi en snelle bezorging en voor wie het was . Ze was er heel blij mee . Dank je wel Maaike 😘
- Wilja Grinsven
Echt een schot in de roos om iemand een hart onder de riem te steken. Een prachtig doosje met heel veel zorg en liefde gemaakt. Mijn vriendin was zeer ontroerd.
- Jacqueline
Elk doosje ziet er geweldig uit, en is met liefde samen gesteld en ingepakt. De kers op de taart, is ook de mooie handgeschreven kaart wat het nog net wat persoonlijker maakt. Superleuke inhoud, wat met warmte wordt ontvangen. Genoeg keuze uit leuke printjes ook. Gewoon super!!! Zelfs de verpakking. Hoe leuk is dit? Spread LOVE