Ik gebruik nu al enige tijd de was- èn de vaatwasstrips. Ik ben zo blij met deze duurzame/groene strips dat ik het laatst tijdens een verjaardagsfeestje luid aan iedereen heb aangeraden, dus jullie hebt vast nieuwe klanten. Komt door mijn enthousiasme. En door jullie jofele product. O ja, ook belangrijk: voordelig. En o ja, snelle levering in eco verpakking. Het opbergblik heb ik ook. Staat trots te shinen op de wasmachine beneden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Blije Flora
- Simone Buiting
Snelle levering en het doet wat hetmoet doen
Hoe zou je Wasstrip.nl beoordelen?
- Wilfred
Snelle levering
- Jan Visser
sublieme wasstrip op alle was fronten
- C
Fijne wasstrips! Makkelijk, schoon en zonder troep er in!
- Annette
Dat zeker, en belangrijk dat het milieu vriendelijk is. Tot nu toe vind ik het perfect om te gebruiken.