Ontvangst van de wasstrips was snel.Ik ben blij met deze manier van wassen.Het is makkelijk in gebruik, de was is altijd lekker fris en schoon.En ik kan heel wat wasjes draaien met de strips.Uiteraard is het ook nogeens goed voor het milieu.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- K vd S
- Adri van den Boogert
Snelle levering en de wasstrips lossen zeer goed op in de was
Hoe zou je Wasstrip.nl beoordelen?
- Karin Dijkstra
Slechte waskracht.
- Tineke Wattenberg
Vind de wasstrips prettig. Alleen de bezorging laat veel te wensen over, ze hebben niet aangebeld en hier kunnen ze het beneden in de brasserie afgeven. Maar nee hoor mag het gaan halen bij een afhaalpunt. Terwijl ik alleen een scootmobiel heb. Stelletje stommerts. Heb gister nog gezegd hoe ze het kunnen doen Tineke