Leuk product, goede service. Wel spijtig dat een (uitvaart)geschenk niet gecheckt is voor het versturen en er confettibloemen in plaats van zaadbommetjes opgestuurd werden. Uiteindelijk netjes opgelost, maar door de fout een dag te laat ontvangen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- ED
- Joey
Ziet er super leuk uit en werd ook goed ontvangen door degenen waar het naar toe ging. Snel bezorgd en makkelijk in elkaar te zetten. Kan nog niet beoordelen of er ook iets gaat groeien
Hoe zou je BedankjesFabriek beoordelen?
- Gert
Goed geregeld en mooie vormgeving. Nu afwachten of de bloemetjes gaan bloeien.
- N. Masseurs
leuke uitstraling, milieubewust, snel geleverd, goede service gepersonaliseerd kaartje.
- Karin van Heijst
Duidelijke communicatie over de levering, alles aanwezig en ziet er allemaal uit zoals op de plaatjes. Ik miste alleen 1 zakje bloemzaadjes.
- Ellemiek Scholten
Goede service, snelle levering en alles ziet er uit zoals op de website.