Snelle levering en prachtig mooie duurzame cadeautjes. Ook nog eens gemaakt door een zorgboerderij. Dus win win. Erg tevreden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Daisy van Grinsven
- Marjolein Hovens
Leuke bedankjes en netjes en leuk ingepakt en bezorgd!
Hoe zou je BedankjesFabriek beoordelen?
- Michèle Gerritse
Mooi klaargemaakt voor mij. Dank je wel. Leuk en goede service
- Carola Smalheer
Snelle en nette levering!
- Inge van Montfort- van den Brekel
Snelle levering , prima verpakt. Bij afwijking van het product, snelle service, waardoor ik de bedankjes toch voor het weekeinde kon aanbieden. De bedankjes komen iedere keer als heel leuk en mooi bij de gast aan. Ze zijn er blij mee, en ik ook, want het ziet er ook heel mooi en verzorgd uit. Bedankt voor de snelle levering en tot de volgende keer.
- Kristel de Hulster-Brekelmans
Vond de kadootjes wat klein