Levering de volgende dag was het niet. DHL meldde 3 dagen vertraging. Verpakking 85 gr is schattig maar echt klein.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Suus
- roy kersjes
Erg leuk bedankje en vooral na 1 dag al ontvangen
Hoe zou je BedankjesFabriek beoordelen?
- Fieneke
Ruime keuze, binnen één dag bezorgd en van goede kwaliteit!
- Laura Korsten
Mooie producten, snel en goed geleverd.
- Mariska
Erg leuk om kado te doen en erg tevreden met het product. In verhouding tot mijn aankoop vond ik de verzendkosten te hoog.
- Freya
Leuk artikel. Goede service en netjes verpakt voor verzending.