Mooie bedankjes om te geven en heel goede service.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bie
- Bramer
Was niet netjes ingepakt, en het was al kapot, helaas
Hoe zou je BedankjesFabriek beoordelen?
- Ilona
Super!! Eigen ontwerp voor de sticker was zo gemaakt en de volgende dag al binnen. Hier word ik echt heel blij van. Echt top!
- Meggie Van de Bunt
Wat een lief bedankje. Gepersonaliseerd, verzorgd, snel geleverd! Ik ben fan!
- Roxanne
De bestelling was 2 dagen later, netjes verpakt en helemaal compleet binnen.
- Marja Knebel
Ik ben heel tevreden met de snelle versturing van mijn bestelling. Reactie van het bedrijf is heel snel en heel vriendelijk