Snelle levering, mooie pakketjes!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- As
- Michele Tonneau
Heel blij met onze bedankjes
Hoe zou je BedankjesFabriek beoordelen?
- Marije
Leuk dat je het zelf in elkaar kan zetten en het ziet er superleuk uit! Blij mee :)
- Carine
Ik vond het heel mooie predebthed. Het is ook zo fijn dat je er een eigen boodschap kan laten op drukken.
- Ymkje
mooi product en gemakkelijk te bestellen. kaartjes met juiste tekst afgeleverd.
- Peter
Goede service! Snel en accuraat! De bedankjes waren super leuk!