Helaas wat mis gegaan bij de post. Deels mijn eigen schuld. Bij verzoek aan BijBambini dit op te pakken met PostNL heb ik helaas niks weer van ze vernomen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Protsman
- marjolein
Snelle levering maar de kwaliteit van de kleding is slecht. Dochter heeft een half uur de kleding aan en de tulle is al los gekomen. Wordt ook buiten de garantie gezet omdat kinderen "bewegelijk " zijn. Kind heeft er alleen maar in gezeten heel jammer voor het geld dat je erboor betaald.
Hoe zou je Bij Bambini beoordelen?
- Manuela
Erg snelle levering, blij mee!
- Melle Wegman
Goede kwaliteit. Snelle levering
- martin teunissen
Snelle levering ,alles in goede orde ontvangen
- M. De Beus
Snelle levering, product zoals afgebeeld