Verkoop van abonnement is erg agressief, en bij telefonisch contact voelde ik mij onveilig omdat er niet naar me geluisterd werd. De manier van verkopen van het abonnement is niet klantvriendelijk en ik vind het product ronduit slecht. Ik heb 1 exemplaar ontvangen van een puzzelboek en ik vind de kwaliteit daarvan erg laag. Slecht leesbaar, kleine letters en slecht gedrukt. De manier waarop ik aan de telefoon ben behandeld, is zeker niet als potentiele klant. Ze sturen geen herinnering voor betaling, pas achteraf als het te laat is. Waardoor kans op boete of gemiste kans op opzeggen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- ontevreden potentiële klant
- Jessica
Ik was niet tevreden met mijn abonnement. Hiervoor heb ik een email gestuurd en ben ik de volgende dag netjes terug gebeld. De klacht is netjes afgehandeld.
Hoe zou je breinkraker beoordelen?